Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorГрабова, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2019-11-11T07:56:47Z-
dc.date.available2019-11-11T07:56:47Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.citationПриродничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : «Візаві», 2019. – 160 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-304-292-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11137-
dc.descriptionВ статті йдеться про те, що розвиток аналітичних здібностей учнів відбувається за рахунок впровадження в освітній процес інтегральних впізнавальних хімічних задач. Використання інтегральних пізнавальних задач дозволяє цілісно вирішувати проблему фундаменталізації, оптимізації та якості хімічної освіти на рівні універсальних навчальних дій школяра; індивідуалізувати процес розвитку аналітичних здібностей з урахуванням доступності задач і гармонійності набутого учнями досвіду їх вирішення; виділяти типологію труднощів, які учні відчувають при розвʼязуванні хімічних задач і надавати допомогу учням відповідно до типу задач; здійснювати розвиток аналітичних здібностей під час співпраці учнів один з одним і вчителем.uk_UA
dc.description.abstractВ статті йдеться про те, що розвиток аналітичних здібностей учнів відбувається за рахунок впровадження в освітній процес інтегральних впізнавальних хімічних задач. Використання інтегральних пізнавальних задач дозволяє цілісно вирішувати проблему фундаменталізації, оптимізації та якості хімічної освіти на рівні універсальних навчальних дій школяра; індивідуалізувати процес розвитку аналітичних здібностей з урахуванням доступності задач і гармонійності набутого учнями досвіду їх вирішення; виділяти типологію труднощів, які учні відчувають при розвʼязуванні хімічних задач і надавати допомогу учням відповідно до типу задач; здійснювати розвиток аналітичних здібностей під час співпраці учнів один з одним і вчителем.uk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[50:37](082)-
dc.subjectАналітичні здібностіuk_UA
dc.subjectІнтегральні пізнавальні задачіuk_UA
dc.subjectХімічні задачіuk_UA
dc.titleРозвиток аналітичних здібностей учнів засобами інтегральних пізнавальних хімічних задачuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник ПГФ 2019 Грабова.pdf241,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.