Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11137
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галушко, Сергій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Грабова, Наталія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-11T07:56:47Z | - |
dc.date.available | 2019-11-11T07:56:47Z | - |
dc.date.issued | 2019-04 | - |
dc.identifier.citation | Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : «Візаві», 2019. – 160 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-304-292-3 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11137 | - |
dc.description | В статті йдеться про те, що розвиток аналітичних здібностей учнів відбувається за рахунок впровадження в освітній процес інтегральних впізнавальних хімічних задач. Використання інтегральних пізнавальних задач дозволяє цілісно вирішувати проблему фундаменталізації, оптимізації та якості хімічної освіти на рівні універсальних навчальних дій школяра; індивідуалізувати процес розвитку аналітичних здібностей з урахуванням доступності задач і гармонійності набутого учнями досвіду їх вирішення; виділяти типологію труднощів, які учні відчувають при розвʼязуванні хімічних задач і надавати допомогу учням відповідно до типу задач; здійснювати розвиток аналітичних здібностей під час співпраці учнів один з одним і вчителем. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті йдеться про те, що розвиток аналітичних здібностей учнів відбувається за рахунок впровадження в освітній процес інтегральних впізнавальних хімічних задач. Використання інтегральних пізнавальних задач дозволяє цілісно вирішувати проблему фундаменталізації, оптимізації та якості хімічної освіти на рівні універсальних навчальних дій школяра; індивідуалізувати процес розвитку аналітичних здібностей з урахуванням доступності задач і гармонійності набутого учнями досвіду їх вирішення; виділяти типологію труднощів, які учні відчувають при розвʼязуванні хімічних задач і надавати допомогу учням відповідно до типу задач; здійснювати розвиток аналітичних здібностей під час співпраці учнів один з одним і вчителем. | uk_UA |
dc.publisher | Візаві | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[50:37](082) | - |
dc.subject | Аналітичні здібності | uk_UA |
dc.subject | Інтегральні пізнавальні задачі | uk_UA |
dc.subject | Хімічні задачі | uk_UA |
dc.title | Розвиток аналітичних здібностей учнів засобами інтегральних пізнавальних хімічних задач | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник ПГФ 2019 Грабова.pdf | 241,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.