Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11140
Назва: | МЕТОДИКА СКЛАДАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ РОЗРАХУНКОВИХ ЗАДАЧ З ХІМІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ |
Автори: | Галушко, Сергій Миколайович |
Ключові слова: | розрахункові хімічні задачі методика складання уроки хімії розв’язок задач учитель хімії шкільний курс хімії |
Дата публікації: | кві-2018 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | П78. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Випуск 17. – 322 с.. |
Серія/номер: | УДК;371.13 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано методику складання хімічних задач вчителями хімії. Розкрито сутність розрахункових хімічних задач за рівнянням хімічної реакції. Запропоновано класифікацію задач на якісні, кількісні, якісно-експериментальні, кількісно-експериментальні. Показано, що впровадження задач в освітній процес навчального закладу забезпечує підвищення якості сформованих предметних знань (їх повноту, усвідомленість, системність і дієвість). Доведено, що використання запропонованої методики складання та розв’язування розрахункових задач з хімії вчителями шкіл розширить їх погляд на хімічну задачу, як на загально-дидактичну категорію, метод навчання та засіб розвитку творчих здібностей учнів. |
Опис: | У статті обґрунтовано методику складання хімічних задач вчителями хімії. Розкрито сутність розрахункових хімічних задач за рівнянням хімічної реакції. Запропоновано класифікацію задач на якісні, кількісні, якісно-експериментальні, кількісно-експериментальні. Показано, що впровадження задач в освітній процес навчального закладу забезпечує підвищення якості сформованих предметних знань (їх повноту, усвідомленість, системність і дієвість). Доведено, що використання запропонованої методики складання та розв’язування розрахункових задач з хімії вчителями шкіл розширить їх погляд на хімічну задачу, як на загально-дидактичну категорію, метод навчання та засіб розвитку творчих здібностей учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11140 |
ISSN: | 2307-4914 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Метод 2 склад задач 2018.pdf | 411,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.