Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Алла Валеріївна-
dc.date.accessioned2019-11-20T09:32:17Z-
dc.date.available2019-11-20T09:32:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМіжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience». – №1 (3). – Дніпро, 2019. – 304 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11216-
dc.description.abstractThe methodical approaches to the formation of a logistic-marketing scheme of regional marketing cooperative as a strategic direction of development of business partner systems of vegetable enterprises are offered. The main problems and obstacles concerning creation of agrarian systems at the level of economic entities are considered. The organization of the logistics system of agricultural enterprises as an organizational and managerial mechanism for the implementation of a set of homogeneous structured logistic systems aimed at achieving a specific goal is generalized.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДніпро, Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:338.432:634/635-
dc.subjectlogistic-marketing systemuk_UA
dc.subjectmarketing cooperativeuk_UA
dc.subjectagro-logisticsuk_UA
dc.subjectexpert service,uk_UA
dc.subjectexportersuk_UA
dc.titleIMPROVING LOGISTICS AND LIFE SYSTEM FOR MARKETING COOPERATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WayScience-Vipusk-zhurnalu - - 13.pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.