Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11217
Назва: Метод проектів у дошкільній освіті
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: метод проектів
дошкільна освіта
моделі навчання
освітнє середовище
Дата публікації: 3-жов-2019
Видавництво: Дніпро, Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience»
Бібліографічний опис: Сучасний рух науки: тези доп. VIII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3-4 жовтня 2019 р. – Дніпро, 2019. – Т.2. – 703 с
Короткий огляд (реферат): Метод проектів застосовувався як у вітчизняній так і в закордонній дидактиці. Цей метод виник у 20-ті роки минулого століття у США, його пов'язують з ідеями гуманістичного напряму в філософії й освіті, висунутими Дж. Дьюї та В. Килпатріком
Опис: Метод проектів — це особливий вид навчальної та інформаційної діяльності студентів спрямований на розв'язання проблеми, пов'язаної зі створенням навчального продукту, що має суб'єктивну або об'єктивну цінність і може вважатися способом організації такої діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11217
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОД ПРОЕКТІВ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ-сжатый.pdf522,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.