Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11219
Назва: METHODOLOGICAL PRINCIPLES OF MARKET SEGMENTATION OF VEGETABLE PRODUCTS USING CLUSTER ANALYSIS IN THE BUSINESS ENVIRONMENT
Автори: Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: cluster analysis
marketing services,
clustering
vegetable products
market segments,
Дата публікації: 2019
Видавництво: CONSILIUM LIMITED LIABILITY COMPANY
Бібліографічний опис: Gumeniuk A., Shkolenko O., Kharchuk T., Melnik V. Methodological principles of market segmentation of vegetable products using cluster analysis in the business environment. European Cooperation. 2019. Vol.4. No 44. Warsaw, Poland, P. 15 – 23.
Короткий огляд (реферат): The cluster model of business organization has several advantages. In the presence of a cluster, marketing structures, which are created for the purpose of marketing support for the activities of enterprises taking into account the infrastructure of the vegetable market, are formed. This approach allows small-scale agricultural enterprises to avoid the growth of conditionally fxed costs and to increase performance of activity. At the same time, it's important to understand that clustering enables producers of vegetable products not only to jointly promote their products, but also to form an effective marketing support system for the activities of each enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11219
ISSN: 2449-7320
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53-119-PB (2).pdf494,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.