Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorМалежик, Петро Михайлович-
dc.date.accessioned2019-11-20T13:06:35Z-
dc.date.available2019-11-20T13:06:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТкачук Г.В., Малежик П.М. До питання визначення критеріїв та показників рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі практично-технічної підготовки. Фізико-математична освіта. 2018. Випуск 4(18). С. 154-160. DOI 10.31110/2413-1571-2018-018-4-026uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2413-158X (online)-
dc.identifier.issnISSN 2413-1571 (print)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11236-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання компетентнісного підходу у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики на етапі оцінювання результатів навчання. Автором проаналізовано вимоги до формулювання результатів навчання та визначено, що вони повинні бути конкретними, предметними, досяжними, корисними, відповідними, мати характер стандартів. Запропоновано формулювання програмних результатів на основі 5 елементів: активна вербальна форма, тип, тематична галузь, очікуваний стандарт або рівень, масштаб і контекст. Для визначення структури інформаційно-технічних компетентностей визначено критерії та показники, за якими можна зробити висновок про рівень сформованості тих чи інших компетентностей. До складу критеріїв оцінювання рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей студентів у процесі практично-технічної підготовки віднесено такі як мотиваційно-ціннісний, змістовий та операційно-діяльнісний. У ході дослідження кожна інформаційно-технічна компетентність була розкрита на рівні дескрипторів. У роботі наведено приклад дескрипторного опису дисципліни «Основи комп’ютерних мереж та систем», яка спрямована на формування інформаційно-технічних компетентностей на рівнях високий, середній та низький. Для організації проведення процесу оцінювання рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей, було розроблено контрольно-оцінювальні засоби у вигляді методичної розробки, в якій до кожного дескриптора поставлено відповідний контрольний інструментарій. Розроблені контрольний інструментарій та оцінювальні таблиці стали основою для оцінювання рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей у студентів, які вивчали дисципліну «Основи комп’ютерних мереж та систем». Застосування розробленого методу для оцінювання рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей студентів у процесі практичнотехнічної підготовки виявилось ефективним і забезпечило об’єктивність оцінювальних характеристик студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherScientific journal PHYSICAL AND MATHEMATICAL EDUCATIONuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147-
dc.subjectкомпетентнісних підхідuk_UA
dc.subjectпідготовка учителя інформатикиuk_UA
dc.subjectпрактично-технічна підготовкаuk_UA
dc.subjectінформаційно-технічні компетентностіuk_UA
dc.subjectрезультати навчанняuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.titleДо питання визначення критеріїв та показників рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі практично-технічної підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018_4-18-Tkachuk_Malezhyk_FMO-фахова.pdf911,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.