Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11236
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Малежик, Петро Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-20T13:06:35Z | - |
dc.date.available | 2019-11-20T13:06:35Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Г.В., Малежик П.М. До питання визначення критеріїв та показників рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі практично-технічної підготовки. Фізико-математична освіта. 2018. Випуск 4(18). С. 154-160. DOI 10.31110/2413-1571-2018-018-4-026 | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2413-158X (online) | - |
dc.identifier.issn | ISSN 2413-1571 (print) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11236 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання компетентнісного підходу у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики на етапі оцінювання результатів навчання. Автором проаналізовано вимоги до формулювання результатів навчання та визначено, що вони повинні бути конкретними, предметними, досяжними, корисними, відповідними, мати характер стандартів. Запропоновано формулювання програмних результатів на основі 5 елементів: активна вербальна форма, тип, тематична галузь, очікуваний стандарт або рівень, масштаб і контекст. Для визначення структури інформаційно-технічних компетентностей визначено критерії та показники, за якими можна зробити висновок про рівень сформованості тих чи інших компетентностей. До складу критеріїв оцінювання рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей студентів у процесі практично-технічної підготовки віднесено такі як мотиваційно-ціннісний, змістовий та операційно-діяльнісний. У ході дослідження кожна інформаційно-технічна компетентність була розкрита на рівні дескрипторів. У роботі наведено приклад дескрипторного опису дисципліни «Основи комп’ютерних мереж та систем», яка спрямована на формування інформаційно-технічних компетентностей на рівнях високий, середній та низький. Для організації проведення процесу оцінювання рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей, було розроблено контрольно-оцінювальні засоби у вигляді методичної розробки, в якій до кожного дескриптора поставлено відповідний контрольний інструментарій. Розроблені контрольний інструментарій та оцінювальні таблиці стали основою для оцінювання рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей у студентів, які вивчали дисципліну «Основи комп’ютерних мереж та систем». Застосування розробленого методу для оцінювання рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей студентів у процесі практичнотехнічної підготовки виявилось ефективним і забезпечило об’єктивність оцінювальних характеристик студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Scientific journal PHYSICAL AND MATHEMATICAL EDUCATION | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.147 | - |
dc.subject | компетентнісних підхід | uk_UA |
dc.subject | підготовка учителя інформатики | uk_UA |
dc.subject | практично-технічна підготовка | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-технічні компетентності | uk_UA |
dc.subject | результати навчання | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.title | До питання визначення критеріїв та показників рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі практично-технічної підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2018_4-18-Tkachuk_Malezhyk_FMO-фахова.pdf | 911,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.