Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБовкун, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-11-20T13:23:36Z-
dc.date.available2019-11-20T13:23:36Z-
dc.date.issued2019-01-
dc.identifier.citationБовкун, О. А. Концептуальні основи стратегічного планування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання /О. А. Бовкун// Бізнес-навігатор. 2019. – № 1 (50) – С. 55–60.uk_UA
dc.identifier.issn2522-4751-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11237-
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність формування системи стратегічного маркетингового планування, яке повинне здійснюватися з комплексним врахуванням усіх причинно-наслідкових зв’язків, що виникають між змінами навколишнього середовища і внутрішніми можливостями суб’єкта туристичного ринку, що надають можливість сформувати базові параметричні складові його стратегії. Розкрито сутність ефективної ринкової діяльності суб’єкту господарювання туристичної сфери, що полягає в визначенніцільового сегменту зі специфічними потребами, що можливо лише з використанням маркетингового інструментарію. Досліджено, що стратегічне планування маркетингової діяльності повинне бути спрямоване на прогнозування майбутніх параметрів розвитку і функціонування як складної системи.uk_UA
dc.publisherПриватний вищий навчальний заклад Міжнародний університет бізнесу і праваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;338-
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectменеджмент.uk_UA
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бізнес-навігатор №1 (50) 2019.pdf3,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.