Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11297
Назва: Marketing strategic management of universities
Автори: Ящук, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: higher education
marketing strategy
educational services
marketing complex
Дата публікації: 16-жов-2019
Видавництво: Kiev: NАU
Бібліографічний опис: Yashchuk T. A. Marketing strategic management of universities. Modern problems of economy: materials of the IX International scientific and practical conference, October 16, 2019 y. Kiev: NАU, 2019. P. 198-199.
Серія/номер: UDC;338.242
Короткий огляд (реферат): In an ever-changing competitive environment, the issue of continuous improvement in the management of marketing activities is of particular importance. The use of marketing concepts in higher education institutions indicates that there is a transition from traditional marketing to human factor-oriented marketing, new educational services are being developed to meet the individualized needs of customers, the interests of the university, and society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11297
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференция .сборник_2019 конец.pdf519,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.