Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11302
Назва: Особливості вибору каналів розподілу продукції
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: канали розподілу
логістичний канал
збут
розподіл продукції
Дата публікації: жов-2019
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Гарматюк О. В. Особливості вибору каналів розподілу продукції. Менеджмент ХХІ століття: проблеми і перспективи : матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 11 жовтня 2019 р. / Редкол.: Новак І.М. (відп. ред.) та ін. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С.19-21.
Серія/номер: УДК;338
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11302
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk_UNYS.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.