Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелюк, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-11-28T08:34:20Z-
dc.date.available2019-11-28T08:34:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПерепелюк Т.Д. Підвищення професійної майстерності педігогічних працівників навчальних закладів // Військово-спеціальні науки: Вісник київського національного університету імені Тараса Шевченка. - К. : ВПЦ "Київський університет", - 2016. - №1(34). - С. 30-33.uk_UA
dc.identifier.issn1728-2217-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11318-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз сучасних досліджень чинників, принципів та умов стимулювання і підвищення професійної майстерності педагога. Важливими чинниками професійного зростання вчителів є: прагнення до самовдосконалення, самоосвіта, компетентність та майстерність педагога, покращення його матеріального становища, підвищення кваліфікації та іміджу, кар'єрний ріст.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВПЦ "Київський університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.9:377.35-
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійне зростанняuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.titleПідвищення професійної майстерності педагогічних працівників навчальних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник_Військові_34_Аня_из_ВПЦ_18_05.pdf2,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.