Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелюк, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-11-28T08:49:32Z-
dc.date.available2019-11-28T08:49:32Z-
dc.date.issued2018-02-16-
dc.identifier.citationМОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: матеріали третьої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 16–17 лютого 2018 року // FOLIA COMENIANA : Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Осадченко І. І. – Умань : ВПЦ «Візаві»., 2018. – 214 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11320-
dc.description.abstractІнформаційні технології навчання, насамперед обумовлюються використанням навчальних засобів як спеціально розроблених матеріалізованих об’єктів, застосування яких спрямоване на забезпечення ефективності навчального процесу. Комп’ютерні технології обумовлюються психологічними, логічними, змістовими, організаційними аспектами. Цілеспрямоване, обґрунтоване, систематичне застосування комп’ютерних програм забезпечує розв’язок інформаційних, навчальних, контрольних та організаційних функцій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(477)(06)-
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectновітні інформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectнавчальні засобиuk_UA
dc.titleВикористання новітніх інформаційних технологій як засобу підвищення ефективності навчання студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 16 - 17 лютого2018.pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.