Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11343
Назва: Розвиток педагогічної освіти у Нідерландах як фактор впливу на рівень досягнень здобувачів освіти.
Автори: Колісніченко, Ангеліна Іванівна
Ключові слова: педагогічна освіта
академічні досягнення
педагогічна кваліфікація
освітні стандарти
професійні компетентності
якість педагогічної підготовки
Дата публікації: 2019
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В. Совгіра]. – Умань : Візаві, 2019. – 182 с.
Серія/номер: УДК;37 (492)
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання впливу професійної кваліфікації педагогічних працівників на якісні показники академічних досягнень здобувачів освіти у Нідерландах. Здійснюється огляд ролей, функцій педагогічних працівників у професійній діяльності та вимог до їхньої підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11343
ISSN: 2706-6258
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Колісніченко.pdf552,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.