Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісніченко, Ангеліна Іванівна-
dc.date.accessioned2019-11-28T11:36:54Z-
dc.date.available2019-11-28T11:36:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В. Совгіра]. – Умань : Візаві, 2019. – 182 с.uk_UA
dc.identifier.issn2706-6258-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11343-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання впливу професійної кваліфікації педагогічних працівників на якісні показники академічних досягнень здобувачів освіти у Нідерландах. Здійснюється огляд ролей, функцій педагогічних працівників у професійній діяльності та вимог до їхньої підготовки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37 (492)-
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectакадемічні досягненняuk_UA
dc.subjectпедагогічна кваліфікаціяuk_UA
dc.subjectосвітні стандартиuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectякість педагогічної підготовкиuk_UA
dc.titleРозвиток педагогічної освіти у Нідерландах як фактор впливу на рівень досягнень здобувачів освіти.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Колісніченко.pdf552,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.