Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-11-28T12:52:48Z-
dc.date.available2019-11-28T12:52:48Z-
dc.date.issued2019-08-
dc.identifier.citationТрофаїла Н. Д. Сучасна професійна підготовка майбутніх вихователів у системі дошкільної освіти України / Н. Д. Трофаїла // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2019. – Вип. 65. – Т. 1. – С. 89-92.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11354-
dc.description.abstractУ статті розглядається матеріал теоретичного аналізу підготовки майбутніх фахівців дошкільної сфери України. Розкрито зміст основних понять, які характеризують сутність підготовки майбутніх вихователів в освітньому процесі закладу вищої освіти. Презентовані сучасні дослідження значно збагатили науковий потенціал дошкільної педагогіки інформацією про основні аспекти теоретико-практичної підготовки студентів, зміст та особливості окремих компонентів, функцій, умінь та якостей, які сприяють здійсненню успішної професійно-педагогічної діяльності у ЗДО. Розглянуто сучасні підходи до дошкільної освіти в сучасній педагогічній науці, розкрито професійні функції та сучасні вимоги до вихователя закладу дошкільної освіти. Ключовою фігурою навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу безперечно є вихователь, особисті якості, педагогічна майстерність та соціальна позиція якого формується в процесі фахової підготовки у ВНЗ. Процес підготовки та сучасні вимоги до вихователя, відображені у державних документах і законодавчих актах, і зумовлені процесами інтенсивної інформатизації суспільства, мобілізації потенціалу системи самоорганізації навчання у вищій педагогічній школі, що висуває нові вимоги до якості підготовки майбутніх вихователів, формування у них цілісного досвіду педагогічної діяльності, розвитку здатності до вияву творчого критичного мислення. Сучасні реалії орієнтують на спеціальну підготовку вихователя як гуманістично-зорієнтованої особистості, здатної оперативно реагувати на динаміку соціально-економічних процесів, умов власної професійної діяльності, розробляти і впроваджувати нові технології у процес навчання і виховання. Оновлення структури і змісту дошкільної освіти передбачає необхідність змін у змісті професійної підготовки та перепідготовки вихователів, які мають відповідати сучасним життєвим реаліям, класичним та сучасним науковим досягненням, узгоджуватися зі змістом Базового компонента дошкільної освіти.Усе вищесказане дозволяє дійти висновку що, модернізація процесу професійної підготовки майбутніх вихователів пов’язана з переглядом її пріоритетів та вимагає оновлення і поповненням корпусу педагогічними кадрами нової генерації.uk_UA
dc.publisherЗапоріжжя : КПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.2.011-
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectвихователіuk_UA
dc.subjectфункції вихователівuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleСУЧАСНА ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.