Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-11-28T12:55:52Z-
dc.date.available2019-11-28T12:55:52Z-
dc.date.issued2019-08-
dc.identifier.citationТрофаїла Н. Д. Співпраця закладу дошкільної освіти та сім’ї у вихованні дітей / Н. Д. Трофаїла // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» Одеса, 2019. – Вип. 12. – Т. 2. – С. 114-117.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11359-
dc.description.abstractРозглянуто сутність співробітництва закладу дошкільної освіти з батьками як засобу підвищення та узгодження виховних впливів на дітей. Розкрито мету і принципи організації цього співробітництва. Проаналізовано різні підходи до визначення форм співробітництва закладу дошкільної освіти з батьками, висвітлено основні напрями реалізації кожної з них. Повноцінне виховання дошкільника відбувається в умовах тісної співпраці сім’ї та ЗДО. Як відомо сім’я є першим і найважливішим інститутом соціалізації дитини. Але так як більшість батьків змушене займатися «пошуком» засобів існування, діти проводять дуже багато часу в закладі дошкільної освіти. Вихованням дітей, по суті займаються вихователі, які діють за спеціально розробленими програмами, але вплив сімейного виховання на формування особистості дитини відіграє значну роль.uk_UA
dc.publisherм. Одесаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2.064.1-
dc.subjectспівпраця, вихованняuk_UA
dc.subjectбатьки, вихователіuk_UA
dc.subjectсім’я, дітиuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.titleСПІВПРАЦЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ’Ї У ВИХОВАННІ ДІТЕЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.