Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorЧирва, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2019-11-28T13:12:47Z-
dc.date.available2019-11-28T13:12:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧирва О. Г., Поворознюк І. М. Інструменти репутаційного онлайн-менеджменту в готельному бізнесі. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції молодих учених та студентів, 31 жовтня – 1 листопада 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 193-195uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11375-
dc.description.abstractДоведено необхідність управління процесом формування корпоративної репутації, яка обумовлена посиленням глобалізації та глобальної конкуренції. Зростає значення символічних ресурсів в управлінні конкурентоспроможністю підприємства за допомогою репутаційного капіталу, який є одним з основних чинників конкурентоспроможності та фінансової стійкості будь якого типу закладу розміщенняuk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectонлайн-менеджментuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectуправління репутацієюuk_UA
dc.titleІНСТРУМЕНТИ РЕПУТАЦІЙНОГО ОНЛАЙН-МЕНЕДЖМЕНТУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК ТЕЗ 2019.pdf339,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.