Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11390
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2019-11-28T13:34:53Z-
dc.date.available2019-11-28T13:34:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПоворознюк І. М., Кравченко Л. В. Клієнтоорієнтований маркетинг на підприємствах індустрії гостинності. Science progress in European countries: new concepts and modern solutions: Papers of the 6th International Scientific Conference. April 19, 2019, Stuttgart, Germany. Р.152-156.uk_UA
dc.identifier.issnISBN 978-3-944375-22-9-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11390-
dc.description.abstractдосліджено клієнтоорієнтованість, яка є досить складним процесом в організації, однак саме вона здатна стати сильною конкурентною перевагою в індустрії гостинності нашої країни.uk_UA
dc.publisherORT Publishing (Germany)uk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectклієтоорієнтований маркетингuk_UA
dc.subjectсервісне обслуговуванняuk_UA
dc.titleКЛІЄНТООРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пдф німеч.pdfПоворознюк І. М., Кравченко Л. В. Клієнтоорієнтований маркетинг на підприємствах індустрії гостинності. Science progress in European countries: new concepts and modern solutions: Papers of the 6th International Scientific Conference. April 19, 2019, Stuttgart, Germany. Р.152-156.351,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.