Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелюк, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-11-28T14:15:54Z-
dc.date.available2019-11-28T14:15:54Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.citation«Психологічний журнал», 2018 © Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.identifier.issnISSN 2617-2100-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11403-
dc.description.abstractРозуміння спілкування як способу прояву культури і як процесу є об‟єктивно необхідним для формування комунікативної компетенції в ході навчально-професійної діяльності студента. Тому, є актуальним дослідження спілкування як чинника формування соціальної свідомості й поведінки особистості, зокрема, з‟ясування його впливу в контексті процесу професійної соціалізації. Необхідність розвитку культури спілкування, комунікативної компетентності, як особистісної властивості полягає у подальшому формування професійної майстерності. Отже, тренінг ефективно впливає на актуалізацію особистісних процесів, покращення ставлення до себе в процесі навчально-професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВЦП "Візаві"uk_UA
dc.subjectСпілкуванняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectактуалізаціяuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.titleТренінг як чинник актуалізації процесу спілкування у ході навчально-професійної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Випуск 1.pdf449,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.