Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11409
Назва: Конкуренція в готельному бізнесі.
Автори: Поворознюк, Інна Миколаївна
Ключові слова: конкуренція
готельний бізнес
конкурентні переваги
готельна послуга
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київ: Інформаційно-аналітичне агентство
Бібліографічний опис: Поворознюк І. М. Конкуренція в готельному бізнесі. Стратегія розвитку України: фінансово-економічний та гуманітарний аспекти: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 16 жовтня 2019 року. Київ: Інформаційно-аналітичне агентство, 2019. С. 440-442.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що рівень конкурентоспроможності готельного господарства має ґрунтуватися на обліку думок споживачів. Тому, що особливості ринку готельних послуг, специфіка готельного продукту, вимоги та переваги споживачів готельних продуктів визначають специфічні особливості маркетингової діяльності в готельній галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11409
ISSN: ISBN 978-617-571-171-2
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник Київ.pdf169,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.