Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-11-28T14:29:37Z-
dc.date.available2019-11-28T14:29:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПоворознюк І. М. Конкуренція в готельному бізнесі. Стратегія розвитку України: фінансово-економічний та гуманітарний аспекти: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 16 жовтня 2019 року. Київ: Інформаційно-аналітичне агентство, 2019. С. 440-442.uk_UA
dc.identifier.issnISBN 978-617-571-171-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11409-
dc.description.abstractДоведено, що рівень конкурентоспроможності готельного господарства має ґрунтуватися на обліку думок споживачів. Тому, що особливості ринку готельних послуг, специфіка готельного продукту, вимоги та переваги споживачів готельних продуктів визначають специфічні особливості маркетингової діяльності в готельній галузі.uk_UA
dc.publisherКиїв: Інформаційно-аналітичне агентствоuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectготельна послугаuk_UA
dc.titleКонкуренція в готельному бізнесі.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник Київ.pdf169,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.