Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11419
Назва: Основні підходи до проблеми тьюторства як однієї із форм педагогічної підтримки молодого фахівця
Автори: Палагута, Ілона Василівна
Ключові слова: Велика Британія
професійний розвиток
молодий фахівець
тьюторство
педагогічна підтримка
Дата публікації: жов-2019
Видавництво: Łódź: Nowa nauka
Бібліографічний опис: Палагута І.В. Основні підходи до проблеми тьюторства як однієї із форм педагогічної підтримки молодого фахівця. Наука и образование в условиях цивилизационных изменений: материалы І Междунар. науч.-практич. конф. Польша, г. Лодзь, 2019. С.10-14.
Серія/номер: UDK;37+65+80+81+159.9+330+631+369.032
BBK;94.3
N-;29
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблема підготовки педагогів до супроводу навчальної діяльності. Охарактеризовано проблему тьюторства у Великій Британії та Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11419
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osnovni pidhody do problemy tiytorstva yak odniei iz form pedagogichnoi pidtrumku molodogo fahivtsa.pdf450,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.