Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.date.accessioned2019-11-29T06:54:09Z-
dc.date.available2019-11-29T06:54:09Z-
dc.date.issued2019-10-
dc.identifier.citationПалагута І.В. Основні підходи до проблеми тьюторства як однієї із форм педагогічної підтримки молодого фахівця. Наука и образование в условиях цивилизационных изменений: материалы І Междунар. науч.-практич. конф. Польша, г. Лодзь, 2019. С.10-14.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11419-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблема підготовки педагогів до супроводу навчальної діяльності. Охарактеризовано проблему тьюторства у Великій Британії та Україні.uk_UA
dc.publisherŁódź: Nowa naukauk_UA
dc.relation.ispartofseriesUDK;37+65+80+81+159.9+330+631+369.032-
dc.relation.ispartofseriesBBK;94.3-
dc.relation.ispartofseriesN-;29-
dc.subjectВелика Британіяuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectмолодий фахівецьuk_UA
dc.subjectтьюторствоuk_UA
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk_UA
dc.titleОсновні підходи до проблеми тьюторства як однієї із форм педагогічної підтримки молодого фахівцяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osnovni pidhody do problemy tiytorstva yak odniei iz form pedagogichnoi pidtrumku molodogo fahivtsa.pdf450,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.