Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11426
Title: | STONEHENGE: SCIENTIFIC INTERPRETATION |
Authors: | Литвиненко, Віктор Юрійович |
Keywords: | Stonehenge education history England school |
Issue Date: | Nov-2019 |
Publisher: | "OMIDA" |
Citation: | 3. Литвиненко В.Ю. Stonehenge: scientific interpretation. Мова та мовлення: лінгвокультурологічний, комунікативний та дидактичний аспекти: матеріали І міжнародної науково-практичної конференції, (Кам’янець- Подільський, 20-21 листопада 2019 р.) |
Abstract: | The object of the research is the phenomenon of Stonehenge. The subject of the research is the existing theories of the Stonehenge's origin and peculiarities of its importance for society. |
Description: | After completing a series of studies and analyzing the above information, I came to the conclusion that Stonehenge has not only one purpose. The problem is that Stonehenge is a colossal building of that time, and for building it people have to get a great motivation (motive). Is it for science? Of course, it is a wonderful idea, but based on society's experience and some historical proofs the authorities and people are not going to spend the budget and resources on the development of science. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11426 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Литвиненко В.Ю._Тези.pdf | У публікаціях проаналізовано використання технічних засобів навчання, а саме інтерактивної дошки при викладанні іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах України. | 346,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.