Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11426
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвиненко, Віктор Юрійович-
dc.date.accessioned2019-11-29T08:52:59Z-
dc.date.available2019-11-29T08:52:59Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifier.citation3. Литвиненко В.Ю. Stonehenge: scientific interpretation. Мова та мовлення: лінгвокультурологічний, комунікативний та дидактичний аспекти: матеріали І міжнародної науково-практичної конференції, (Кам’янець- Подільський, 20-21 листопада 2019 р.)uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11426-
dc.descriptionAfter completing a series of studies and analyzing the above information, I came to the conclusion that Stonehenge has not only one purpose. The problem is that Stonehenge is a colossal building of that time, and for building it people have to get a great motivation (motive). Is it for science? Of course, it is a wonderful idea, but based on society's experience and some historical proofs the authorities and people are not going to spend the budget and resources on the development of science.uk_UA
dc.description.abstractThe object of the research is the phenomenon of Stonehenge. The subject of the research is the existing theories of the Stonehenge's origin and peculiarities of its importance for society.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisher"OMIDA"uk_UA
dc.subjectStonehengeuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjecthistoryuk_UA
dc.subjectEnglanduk_UA
dc.subjectschooluk_UA
dc.titleSTONEHENGE: SCIENTIFIC INTERPRETATIONuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Литвиненко В.Ю._Тези.pdfУ публікаціях проаналізовано використання технічних засобів навчання, а саме інтерактивної дошки при викладанні іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах України.346,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.