Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11434
Назва: Аналіз лексико-семантичного поля "Освіта" у французькій мові у ряді франкомовних країн
Автори: Лаухіна, Інна Станіславівна
Побережник, Ольга Валентинівна
Ключові слова: лексико-семантичне поле
структурно-семантичний аналіз
сигніфікативне та денотативне значеня
коннотаційні зв'язки
Дата публікації: тра-2019
Видавництво: Stuttgart,Germany. 436 p.
Бібліографічний опис: 7 th International Scientific Conference "Science progress in European countries: new Concepts and modern solutions". Papers of the 7th International Scientific Conference. May 31, 2019, Stuttgartt, Germany. 436 p. ions."
Короткий огляд (реферат): Історія поширення та існування французької мови на території Франції, Бельгії, Швейцарії та Квебеку засвідчила, що всі її варіанти розвивалися паралельно і, як результат, при наявності певних розбіжностей у лексико-семантичних групах, у них спостерігається велика кількість загальнх рис. У французькій мові чотирьох країн потреба виокремити значні структурно-семантичні відмінності, пов’язані з освітою у кожній з них зумовила актуальність дослідження цієї теми. у межах чотирьох варіантів французької мови проведено семасіологічний аналіз лексико-семантичного поля (ЛСП) «Освіта», який дозволить виявити лексичні групи на основі понять і семантичні поля на основі семантичного аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11434
ISBN: 978-3-944375-22-9
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аналіз л-сем поля Освіта.pdf534,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.