Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11434
Назва: | Аналіз лексико-семантичного поля "Освіта" у французькій мові у ряді франкомовних країн |
Автори: | Лаухіна, Інна Станіславівна Побережник, Ольга Валентинівна |
Ключові слова: | лексико-семантичне поле структурно-семантичний аналіз сигніфікативне та денотативне значеня коннотаційні зв'язки |
Дата публікації: | тра-2019 |
Видавництво: | Stuttgart,Germany. 436 p. |
Бібліографічний опис: | 7 th International Scientific Conference "Science progress in European countries: new Concepts and modern solutions". Papers of the 7th International Scientific Conference. May 31, 2019, Stuttgartt, Germany. 436 p. ions." |
Короткий огляд (реферат): | Історія поширення та існування французької мови на території Франції, Бельгії, Швейцарії та Квебеку засвідчила, що всі її варіанти розвивалися паралельно і, як результат, при наявності певних розбіжностей у лексико-семантичних групах, у них спостерігається велика кількість загальнх рис. У французькій мові чотирьох країн потреба виокремити значні структурно-семантичні відмінності, пов’язані з освітою у кожній з них зумовила актуальність дослідження цієї теми. у межах чотирьох варіантів французької мови проведено семасіологічний аналіз лексико-семантичного поля (ЛСП) «Освіта», який дозволить виявити лексичні групи на основі понять і семантичні поля на основі семантичного аналізу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11434 |
ISBN: | 978-3-944375-22-9 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аналіз л-сем поля Освіта.pdf | 534,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.