Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11449
Назва: КРИТЕРІАЛЬНО-ПОКАЗНИКОВИЙ СКЛАД ПРОФЕСІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГА
Автори: Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна
Ключові слова: професійний потенціал педагога
критерії поняття
показники, рівні, практична діяльність
творча праця, критеріально-показниковий склад, педагог.
Дата публікації: 2019
Видавництво: ВПЦ"Візаві"
Бібліографічний опис: Браславська О.В. Критеріально-показниковий склад професійного потенціалу педагога. Збірник наукових праць: Проблеми підготовки сучасного вчителя. Випуск 2(20) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т Павла Тичини, (гол. ред. І.І.Демченко). -- Умань : Візаві, 2019. -- С.44-50.
Серія/номер: УДК;37.091.12-051
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сучасні бачення ролі рівня розвитку професійного потенціалу педагога у його становленні як фахівця. Метою роботи стало визначення критеріїв професійного потенціалу педагога для забезпечення наукового підходу до організації його роботи, професійного розвитку, саморозвитку, для визначення зразків діяльності до яких можна прагнути, для зовнішньої оцінки і самооцінки. Результатами роботи є визначення чотирьох рівнів розвитку професійного потенціалу педагога: допрофесійний, початковий, нормований, узагальнюючий, які узагальнюють такі критерії й показники: результати практичної діяльності (результуючий критерій), успішність, вироблення власного стилю роботи (продуктивно-стильовий), вплив професійно-розвиваючого середовища на якість залучення педагога в інноваційні процеси (інноваційно-середовищний); досягнення професійної компетентності (компетентнісний); прояви особистісних якостей вчителя (особистісно-професійний).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11449
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.