Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11472
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванчук, Галина Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T10:08:43Z | - |
dc.date.available | 2019-12-02T10:08:43Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Іванчук Г. Філософські дискусії – як засіб реалізації навчання. Інноваці в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (Умань, 18-19 квітня 2019 р). Умань, 2019. С.109- 111. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11472 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається питання філософських дискусій та їх вплив на успішність навчання, пропонується створення в класі учнівської спільноти (classroomcommunityofinquiry), яка надає кожній дитині можливість розповісти свою історію. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Умань, 2019 | uk_UA |
dc.subject | Дискусія | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | успішність | uk_UA |
dc.subject | філософія | uk_UA |
dc.title | Філософські дискусії - як засіб реалізації навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Умань.pdf | 310,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.