Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11477
Назва: Здоров’язбережувальна компетентність майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: теорія та практика
Автори: Кравчук, Неля Павлівна
Ключові слова: педагогічний супровід
психологія особистості
методичні аспекти
здоров’язбережувальна компетентність
Дата публікації: 18-жов-2018
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Кравчук Н. П. Психологія конфлікту: навч.-метод. посіб. для студ. спец. «Дошкільна освіта» / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини; Ф-т дошкільної та спеціальної освіти, Каф. Психології та педагогіки розвитку дитини; Умань: Візаві, 2019. 191 с.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:613(02)
Короткий огляд (реферат): У монографії викладено теоретико-методологічні та методичні аспекти формування здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки. Розглянуто особливості розвитку проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності в суспільній практиці, науці, підготовці фахівців у галузі дошкільної освіти. Запропоновано модель формування здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки, розроблено науково-методичні основи готовності майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності у закладах дошкільної освіти. Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів, магістрантів вищих педагогічних навчальних закладів, вихователів закладів дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11477
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія.pdf339,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.