Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11484
Назва: | Педагогічні умови підготовки мйбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання |
Автори: | Чередник, Анна Анатоліївна |
Ключові слова: | педагогічні умови підготовка майбутні учителі-реабілітологи інклюзивне навчання інноваційні форми активні методи навчання педагогічні технології |
Дата публікації: | вер-2019 |
Видавництво: | МНУ імені В. 0. Сухомлинського, |
Бібліографічний опис: | Чередник А. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2019. №3 (66). С. 255-261. |
Серія/номер: | УДК;37 ББК;74 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовані педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів. Розкрито, що реалізація першої умови (формування у студентів стійкої позитивної мотиваційної спрямованості до інклюзивного навчання через використання інтерактивних форм та активних методів) забезпечувалася використанням інтерактивних форм та активних методів навчання. Встановлено, що друга педагогічна умова (використання практико-орієнтованого потенціалу змісту фахових дисциплін для набуття знань про особливості реабілітаційно-педагогічної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами) передбачала оновлення змісту дисциплін «Основи інклюзивної освіти» «Корекційна психопедагогіка», «Педагогіка загальна», «Психолого -педагогічні основи корекційно-виховної роботи». Доведено, що реалізація третьої педагогічної умови (реалізація квазіпрофесійної діяльності, спрямованої на освоєння способів і досвіду виконання конкретних професійних дій у ході інклюзивного навчання учнів) здійснювалась з використанням технологій: ігрові технології, технології корекційно-реабілітаційної роботи, технології формування продуктивної професійної поведінки, ІКТ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11484 |
ISSN: | 2518-7813 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чередник стаття Миколаїв.pdf | 300,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.