Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11484
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чередник, Анна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T11:48:44Z | - |
dc.date.available | 2019-12-02T11:48:44Z | - |
dc.date.issued | 2019-09 | - |
dc.identifier.citation | Чередник А. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2019. №3 (66). С. 255-261. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2518-7813 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11484 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовані педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів. Розкрито, що реалізація першої умови (формування у студентів стійкої позитивної мотиваційної спрямованості до інклюзивного навчання через використання інтерактивних форм та активних методів) забезпечувалася використанням інтерактивних форм та активних методів навчання. Встановлено, що друга педагогічна умова (використання практико-орієнтованого потенціалу змісту фахових дисциплін для набуття знань про особливості реабілітаційно-педагогічної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами) передбачала оновлення змісту дисциплін «Основи інклюзивної освіти» «Корекційна психопедагогіка», «Педагогіка загальна», «Психолого -педагогічні основи корекційно-виховної роботи». Доведено, що реалізація третьої педагогічної умови (реалізація квазіпрофесійної діяльності, спрямованої на освоєння способів і досвіду виконання конкретних професійних дій у ході інклюзивного навчання учнів) здійснювалась з використанням технологій: ігрові технології, технології корекційно-реабілітаційної роботи, технології формування продуктивної професійної поведінки, ІКТ. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | МНУ імені В. 0. Сухомлинського, | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37 | - |
dc.relation.ispartofseries | ББК;74 | - |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі-реабілітологи | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | інноваційні форми | uk_UA |
dc.subject | активні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови підготовки мйбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чередник стаття Миколаїв.pdf | 300,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.