Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧередник, Анна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-12-02T11:48:44Z-
dc.date.available2019-12-02T11:48:44Z-
dc.date.issued2019-09-
dc.identifier.citationЧередник А. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2019. №3 (66). С. 255-261.uk_UA
dc.identifier.issn2518-7813-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11484-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовані педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів. Розкрито, що реалізація першої умови (формування у студентів стійкої позитивної мотиваційної спрямованості до інклюзивного навчання через використання інтерактивних форм та активних методів) забезпечувалася використанням інтерактивних форм та активних методів навчання. Встановлено, що друга педагогічна умова (використання практико-орієнтованого потенціалу змісту фахових дисциплін для набуття знань про особливості реабілітаційно-педагогічної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами) передбачала оновлення змісту дисциплін «Основи інклюзивної освіти» «Корекційна психопедагогіка», «Педагогіка загальна», «Психолого -педагогічні основи корекційно-виховної роботи». Доведено, що реалізація третьої педагогічної умови (реалізація квазіпрофесійної діяльності, спрямованої на освоєння способів і досвіду виконання конкретних професійних дій у ході інклюзивного навчання учнів) здійснювалась з використанням технологій: ігрові технології, технології корекційно-реабілітаційної роботи, технології формування продуктивної професійної поведінки, ІКТ.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМНУ імені В. 0. Сухомлинського,uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37-
dc.relation.ispartofseriesББК;74-
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі-реабілітологиuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційні формиuk_UA
dc.subjectактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.titleПедагогічні умови підготовки мйбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чередник стаття Миколаїв.pdf300,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.