Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоюк, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-02T13:37:53Z-
dc.date.available2019-12-02T13:37:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛоюк О. В. Модель розвитку творчої особистості молодшого школяра / О. В. Лоюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – Випуск 57. – 343 с., С. 195–202.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11503-
dc.description.abstractМетою статті є висвітлення питання теоретичного обґрунтування та розробки моделі розвитку творчої особистості молодшого школяра. Автором використано такі методи вивчення проблеми: опрацювання психолого-педагогічної літератури; систематизація та узагальнення педагогічного досвіду; порівняльний аналіз для виявлення сутності досліджуваного явища; моделювання, педагогічний експеримент. В результаті дослідження встановлено, що: модель – цілісна система, компоненти якої є взаємозалежними та взаємодоповнювальними один до одного, що забезпечило ефективність процесу розвитку творчої особистості учня початкової школи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.015.311-
dc.subjectТворче мисленняuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectмодель формування творчої особистості молодшого школяраuk_UA
dc.titleМодель розвитку творчої особистості молодшого школяраuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Model rozvytku tvorchoyi osobystosti.pdf561,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.