Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11508
Назва: Сформованість рівнів розвитку творчого мислення молодших школярів: результати формувального експерименту
Автори: Лоюк, Оксана Вікторівна
Ключові слова: Рівні розвитку творчого мислення молодших школярів
критерії та показники розвитку творчого мислення молодших школярів
форми організації діяльності дітей
формувальний експеримент
Дата публікації: 2017
Видавництво: Полтава : АКУП ПДАА
Бібліографічний опис: Лоюк О. В. Сформованість рівнів розвитку творчого мислення молодших школярів: результати формувального експерименту / О. В. Лоюк // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції / укл.: Н. В. Кононец, В. О. Балюк. – Полтава : АКУП ПДАА, 2017. – С. 100–105.
Короткий огляд (реферат): В статті представлено результати формувального експерименту щодо розвитку творчого мислення молодших школярів. Пропонуються вправи, методи, форми організації діяльності учнів, завдяки яким відбулися якісні зрушення розвитку всіх показників творчого мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11508
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sformovanist rivniv tvorchogo myslennia.pdfЛоюк О. В. Сформованість рівнів розвитку творчого мислення молодших школярів: результати формувального експерименту / О. В. Лоюк // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції / укл.: Н. В. Кононец, В. О. Балюк. – Полтава : АКУП ПДАА, 2017. – С. 100–105.216,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.