Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11510
Назва: До проблеми розвитку критичного мислення особистості
Автори: Лоюк, Оксана Вікторівна
Ключові слова: Критичне мислення
ознаки творчого мислення
особливості навчального процесу
діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки»
Бібліографічний опис: Лоюк О. В. До проблеми розвитку критичного мислення особистості / О. В. Лоюк // Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті : Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15–16 березня 2019 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – Ч. 2. – 104 с., С. 89–92.
Короткий огляд (реферат): У статті подаються трактування поняття «критичне мислення», запропоновані кількома науковцями. Визначено особливості навчального процесу у рамках будь-якого предмету, побудованого на засадах критичного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11510
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rozvytok krytychnogo myslennia.pdfЛоюк О. В. До проблеми розвитку критичного мислення особистості / О. В. Лоюк // Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті : Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15–16 березня 2019 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – Ч. 2. – 104 с., С. 89–92.94,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.