Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11510
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоюк, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-02T13:56:22Z-
dc.date.available2019-12-02T13:56:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛоюк О. В. До проблеми розвитку критичного мислення особистості / О. В. Лоюк // Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті : Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15–16 березня 2019 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – Ч. 2. – 104 с., С. 89–92.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11510-
dc.description.abstractУ статті подаються трактування поняття «критичне мислення», запропоновані кількома науковцями. Визначено особливості навчального процесу у рамках будь-якого предмету, побудованого на засадах критичного мислення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОдеса : ГО «Південна фундація педагогіки»uk_UA
dc.subjectКритичне мисленняuk_UA
dc.subjectознаки творчого мисленняuk_UA
dc.subjectособливості навчального процесуuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.titleДо проблеми розвитку критичного мислення особистостіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rozvytok krytychnogo myslennia.pdfЛоюк О. В. До проблеми розвитку критичного мислення особистості / О. В. Лоюк // Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті : Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15–16 березня 2019 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – Ч. 2. – 104 с., С. 89–92.94,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.