Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11512
Назва: Створення розвивального освітнього середовища початкової школи: психолого-педагогічні чинники
Автори: Лоюк, Оксана Вікторівна
Ключові слова: Освітнє середовище
компоненти освітнього середовища
розвивальне освітнє середовище
психолого-педагогічні чинники
Дата публікації: 2019
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Лоюк О. В. Створення розвивального освітнього середовища початкової школи: психолого-педагогічні чинники / О. В. Лоюк // Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи : Матеріали П’ятої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 11–12 жовтня 2019 року // FOLIA COMENIANA : Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Осадченко І. І. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. – 272 с., С. 136–139.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність поняття «освітнє середовище» та його структуру. Також дається трактування поняттю «розвивальне освітнє середовище» та пропонуються психолого-педагогічні чинники, що забезпечать його розвивальну функцію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11512
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvyvalne osvitnie seredovyshche.pdfЛоюк О. В. Створення розвивального освітнього середовища початкової школи: психолого-педагогічні чинники / О. В. Лоюк // Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи : Матеріали П’ятої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 11–12 жовтня 2019 року // FOLIA COMENIANA : Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Осадченко І. І. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. – 272 с., С. 136–139.356,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.