Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11544
Назва: Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії
Автори: Бикова, Ольга Вікторівна
Ключові слова: когнітивний критерій
індивідуальні творчі здібності
педагогічно-хореографічна освіта
творчій потенціал
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Бикова О. В. Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конф. м. Умань, 19 квітня 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 13-17.
Серія/номер: УДК;793.3(07)(063)
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано структуру сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх педагогів-хореографів. Розглянуто методологічні положення у трактуванні понять «критерій» і «показник». Представлено порівняльну характеристику показників рівнів сформованості творчих здібностей майбутніх учителів хореографії в дисертаційних дослідженнях сучасних науковців в системі хореографічно-педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11544
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.