Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаращук, Євгеній Михайлович-
dc.date.accessioned2019-12-05T06:17:00Z-
dc.date.available2019-12-05T06:17:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Міжнародної інтернет-конференції, 24 жовтня 2019 р. / відп. ред. В.В.Макарчук. Умань, 2019. 143с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11562-
dc.description.abstractВивчення графічного редактора розпочинається у початковій школі. Це одна з найпростіших, найдоступніших та найцікавіших для учнів програм. Методичні підходи до використання цього засобу на уроках мають свої особливості. Їх урахування обов’язкове при підготовці та проведенні уроків інформатики у початковій школі.uk_UA
dc.publisherУДПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-051(06)-
dc.subjectграфічний редакторuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.titleМетодика використання графічних редакторів у початковій школіuk_UA
dc.title.alternativeСучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК Основний (3).pdfСучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Міжнародної інтернет-конференції, 24 жовтня 2019 р. / відп. ред. В.В.Макарчук. Умань, 2019. 143с1,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.