Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖитнухіна, Катерина Павлівна-
dc.date.accessioned2019-12-05T06:36:22Z-
dc.date.available2019-12-05T06:36:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖитнухіна К. П. РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наукю пр. Вип. 2, 2019, Умань. С. 43-49uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11564-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу схарактеризовано реалізацію педагогічних умов формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів – удосконалення змісту виховної аудиторної та позааудиторної діяльності студентів педагогічних університетів. Визначено шляхи реалізації вказаної умови: насичення змісту навчальних дисциплін виховним матеріалом вказаного напряму з метою засвоєння компетенцій фахового обов’язку; позааудиторна виховна діяльність студентів у формі функціонування студентського клубу «Педагогічне волонтерство». Ключові слова: виховання, педагогічні умови, студентський клуб «Педагогічне волонтерство», відповідальне ставлення, майбутня професія, студенти педагогічних університетів.uk_UA
dc.publisherВЦП "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.017-
dc.subjectреалізація педагогічних умовuk_UA
dc.subjectформування відповідального ставленняuk_UA
dc.subjectудосконалення змісту виховної аудиторноїuk_UA
dc.subjectнасичення змісту навчальних дисциплінuk_UA
dc.titleРЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf382,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.