Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісніченко, Ангеліна Іванівна-
dc.date.accessioned2019-12-05T12:19:54Z-
dc.date.available2019-12-05T12:19:54Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationНАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 70 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – 310 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11592-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням функціонування та ефективності різних методів викладання іноземних мов на різних етапах становлення педагогічної освіти у Нідерландах. Визначено хронологічні рамки дослідження, які охоплюють чотири століття з шістнадцятого по двадцяте включно та мотиви і причини, які спонукали голландців до вивчення іноземних мов. Використовуючи метод критичного аналізу літературних джерел висвітлено історичний розвиток голландської педагогічної освіти, її етапи та рівні. Як результат, за допомогою методу вивчення та узагальнення педагогічного досвіду, зазначено праці голландських освітян, прибічників певних напрямків викладання іноземних мов, та проаналізовано їхній внесок у розвиток педагогічної освіти Нідерландів. Особливу увагу акцентовано на започаткуванні повноцінної педагогічної освіти, яка передбачає професійну підготовку вчителів в цілому та вчителів іноземних мов зокрема. У статті перераховано методи навчання іноземної мови, які набували популярності у певні періоди розвитку педагогічної освіти. Також зазначено хронологічні межі функціонування вказаних методів, та висвітлено питання ефективності кожного методу. Крім того, зазначено імена освітян, які представляли найпоширеніші течії у методиці викладання іноземної мови. Автор розглядає пріоритетність методичних практик у голландській освіті, їхнє практичне значення для ефективного вивчення іноземної мови. Проаналізовано вплив індивідуального та групового навчання на вибір методів навчання іноземної мови. Узагальнено та досліджено особливості викладання іноземних мов у Нідерландах, головні реформи, які вплинули на розвиток педагогічної освіти. Доведено, що єдиного методу, який може вважатися найефективнішим, не існує, тому вчителі іноземних мов обирають методи навчання відповідно до цілей навчання, форм та умов роботи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.016:811](492)-
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectметоди викладання іноземних мовuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителівuk_UA
dc.subjectкласична освітаuk_UA
dc.subjectефективність навчанняuk_UA
dc.subjectетапи освітиuk_UA
dc.subjectметодика навчання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectіншомовна підготовкаuk_UA
dc.titleВикладання іноземних мов у Нідерландах у контексті розвитку педагогічної освіти.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НПУ Драгоманова_пед_№ 70_2019 м-сторінки-3-4,134-137.pdf589,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.