Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісніченко, Ангеліна Іванівна-
dc.date.accessioned2019-12-06T08:55:42Z-
dc.date.available2019-12-06T08:55:42Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationКолісніченко А. І. Сучасні механізми вдосконалення системи неперервної освіти вчителів іноземних мов в Україні. Інноваційна педагогіка. Одеса. 2019. Вип. 17. Т. 1. С. 77-80.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11618-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль, перспективи, ризики та перешкоди системи неперервної освіти вчителів іноземних мов в Україні. Автор обґрунтовує важливість питання підготовки педагогічних працівників не лише на рівні базової педагогічної вищої освіти, але й неперервного професійного зростання. Питання неперервної освіти педагогічних працівників у контексті реформування української школи є надзвичайно актуальним. У той час, коли окремі університети вже змінили навчальні плани для підготовки майбутніх вчителів іноземних мов, задля запровадження новітніх підходів до викладання, більшість інших все ще уникає кардинальних змін, остерігаючись ризиків. Зазначено пріоритети європейської освіти у контексті неперервного кар’єрного росту педагогічних працівників. Здійснено огляд наукових праць, в яких досліджено особливості функціонування неперервної освіти в Україні, що дало змогу констатувати факт необхідності реформувати дану сферу педагогічної освіти. Зазначено та проаналізовано останні нормативні документи, які укладено для запровадження на рівні неперервної освіти. Окреслено нові можливості для неперервної освіти вчителів у контексті розвитку української педагогічної освіти. Наголошено на необхідності переходу від класичної академічної освіти до компетентнісної на рівні базової педагогічної освіти. Наведено приклади сучасної програми підготовки вчителів іноземних мов, яка продемонструвала високий якісний результат. Визначено перелік найпоширеніших перешкод для здійснення повноцінного та ефективного підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов. Внаслідок чого запропоновано рекомендації для їх усунення, найголовнішими з яких є належне фінансування цієї сфери освітньої галузі та сприяння з боку керівництва навчальних закладів та державних органів влади, відповідальних за розвиток освіти в Україні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;УДК 37.013(477):[373.5.011.3-051:811]-
dc.subjectнеперервна педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectвчителі іноземних мовuk_UA
dc.subjectбазова педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectосвітня реформаuk_UA
dc.titleСучасні механізми вдосконалення системи неперервної освіти вчителів іноземних мов в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іновац_пед № 17_Ч_1_сайт-сторінки-77-80.pdf142,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.