Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11623
Title: | Компоненти та критерії готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти |
Authors: | Калиновська, Ірина Сергіївна |
Keywords: | компоненти та критерії професійна готовність професійна підготовка майбутній психолог робота в інклюзивних закладах освіти |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Візаві |
Citation: | Калиновська І. Компоненти та критерії готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань: Візаві, 2019. Вип. 2. С. 50–58. |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8:159.9-051 |
Abstract: | У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу схарактеризовано компоненти та критерії готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти. Зазначено, що готовність майбутнього психолога до роботи у інклюзивних закладах освіти є відповідником його професійної компетентності та визначається рівнем його знань, умінь, навичок та досвіду, що дозволяє приймати оптимально-конструктивні рішення у психолого-педагогічних ситуаціях роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Виокремлено компоненти (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний та рефлексійний) та рівні (творчий, активний, репродуктивний, пасивний) готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11623 |
ISSN: | 2706-6258 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття Психолого-педагогічні проблеми Калиновська І.С..pdf | 375,08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.