Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11623
Назва: Компоненти та критерії готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти
Автори: Калиновська, Ірина Сергіївна
Ключові слова: компоненти та критерії
професійна готовність
професійна підготовка
майбутній психолог
робота в інклюзивних закладах освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Калиновська І. Компоненти та критерії готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань: Візаві, 2019. Вип. 2. С. 50–58.
Серія/номер: УДК;378.018.8:159.9-051
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу схарактеризовано компоненти та критерії готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти. Зазначено, що готовність майбутнього психолога до роботи у інклюзивних закладах освіти є відповідником його професійної компетентності та визначається рівнем його знань, умінь, навичок та досвіду, що дозволяє приймати оптимально-конструктивні рішення у психолого-педагогічних ситуаціях роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Виокремлено компоненти (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний та рефлексійний) та рівні (творчий, активний, репродуктивний, пасивний) готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11623
ISSN: 2706-6258
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Психолого-педагогічні проблеми Калиновська І.С..pdf375,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.