Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалиновська, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2019-12-06T09:12:40Z-
dc.date.available2019-12-06T09:12:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКалиновська І. Компоненти та критерії готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань: Візаві, 2019. Вип. 2. С. 50–58.uk_UA
dc.identifier.issn2706-6258-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11623-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу схарактеризовано компоненти та критерії готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти. Зазначено, що готовність майбутнього психолога до роботи у інклюзивних закладах освіти є відповідником його професійної компетентності та визначається рівнем його знань, умінь, навичок та досвіду, що дозволяє приймати оптимально-конструктивні рішення у психолого-педагогічних ситуаціях роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Виокремлено компоненти (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний та рефлексійний) та рівні (творчий, активний, репродуктивний, пасивний) готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:159.9-051-
dc.subjectкомпоненти та критеріїuk_UA
dc.subjectпрофесійна готовністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній психологuk_UA
dc.subjectробота в інклюзивних закладах освітиuk_UA
dc.titleКомпоненти та критерії готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Психолого-педагогічні проблеми Калиновська І.С..pdf375,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.