Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарьова, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2019-12-09T08:49:37Z-
dc.date.available2019-12-09T08:49:37Z-
dc.date.issued2019-02-28-
dc.identifier.citationПономарьова О. А. Змішане навчання як форма організації навчального процесу з іноземної мови. Теорія та практика реалізації змішаного навчання у закладах вищої освіти: збірник тез доповідей на Всеукраїнському науково-методичному семінарі з елементами вебінару (м. Харків, 28 лютого 2019 р.) / Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ. Харків: ХТЕІ КНТЕУ, 2019. С. 57–59.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11634-
dc.description.abstractРозвиток інформаційно-комунікаційних технологій розширив і змінив освітнє середовище, надавши педагогам нові можливості їх використання на всіх рівнях освіти для вирішення найрізноманітніших педагогічних завдань. Однією з сучасних освітніх технологій є змішане навчання (blended learning), підґрунтям якого є концепція об’єднання аудиторної роботи, електронного та дистанційного навчання, щоб забезпечити потенційно кращий досвід викладання та навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХТЕІ КНТЕУuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectонлайн навчанняuk_UA
dc.subjectочне навчанняuk_UA
dc.subjectтехнології навчанняuk_UA
dc.titleЗмішане навчання як форма організації навчального процесу з іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarova_zmishane_navchannia.pdfПономарьова О. А. Змішане навчання як форма організації навчального процесу з іноземної мови. Теорія та практика реалізації змішаного навчання у закладах вищої освіти: збірник тез доповідей на Всеукраїнському науково-методичному семінарі з елементами вебінару (м. Харків, 28 лютого 2019 р.) / Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ. Харків: ХТЕІ КНТЕУ, 2019. С. 57–59.222,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.