Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11635
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалиновська, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2019-12-09T08:49:52Z-
dc.date.available2019-12-09T08:49:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКалиновська І.С. Аспекти практичної підготовки майбутніх психологів до підтримки учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах. Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2019. С. 94–96.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11635-
dc.description.abstractІнклюзивна освіта останні десятиріччя набула світової імплементації, що передбачає удосконалення процесу професійної підготовки працівників освітніх закладів, готових до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Так, практичному психологу, який працює в інклюзивних навчальних закладах, необхідно знати індивідуальні закономірності формування особистості учня з особливими освітніми потребами, специфіку проблем, що виникають на кожному етапі онтогенезу дитини, та шляхи їх подолання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПП Іванюк В. П.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378 (4 + 477) (082)-
dc.subjectІнклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectпрактичний психологuk_UA
dc.subjectпродуктивний розвитокuk_UA
dc.titleАспекти практичної підготовки майбутніх психологів до підтримки учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Актуальні проблеми пед. освіти Калиновська І.С..pdf175,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.