Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11636
Title: | Значеня інтерактивного навчання для молодших школярів |
Authors: | Комар, Ольга Анатоліївна |
Keywords: | інтерактивне навчання молодші школярі саморозвиток критичне мислення інтерактивні технології |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ВПЦ "Візаві" |
Citation: | Комар О. А. Значеня інтерактивного навчання для молодших школярів. Педагогічний калейдоскоп : методичний посібник. / За ред.. Комар О. А. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. Вип. 11. С. 5-19. |
Series/Report no.: | УДК;51(07) (082) ББК;74.262.5я43 |
Abstract: | Інтерактивні технології навчання на уроках математики у молодшій школі сприяють ефективному розвитку у кожного учня математичних здібностей, системи загальнолюдських цінностей та загальноприйнятих норм поведінки як на уроках математики, так і в житті; розвитку здатності цінувати знання та вміння користуватися ними; усвідомленню особистої відповідальності та вмінню об’єднуватися з іншими членами колективу задля розв’язання спільної проблеми, розвитку здатності визнавати і поважати цінності іншої людини, формуванню навичок спілкування та співпраці з іншими членами групи, взаєморозуміння та взаємоповаги до кожного індивідуума, вихованню вміння робити вільний та незалежний вибір, що ґрунтується на власних судженнях та аналізі дійсності, розумінні норм і правил поведінки. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11636 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Комар Ольга педагогічний калейдоскоп.pdf | 263,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.