Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11637
Title: Загальна характеристика дослідження професійної підготовки майбутнього психолога до роботи в інклюзивних навчальних закладах (Україна).
Authors: Калиновська, Ірина Сергіївна
Keywords: Інклюзивна освіта
особливі освітні потреби
робота в інклюзивних навчальних закладах
майбутній психолог
Issue Date: 2019
Publisher: Фенікс
Citation: Калиновська І.С. Загальна характеристика дослідження професійної підготовки майбутнього психолога до роботи в інклюзивних навчальних закладах (Україна). Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи: матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. Київ: Фенікс, 2019. С. 162–165.
Series/Report no.: УДК;УДК 37.02:005.745](082.1)
Abstract: Імплементація світової концепції інклюзивної освіти, підтверджена в Україні окремими позиціями чинних Закону України «Про освіту», Концепції «Нова українська школа», вимагає модернізації підготовки кадрів для роботи в інклюзивних навчальних закладах. До кола таких працівників, насамперед, належать психологи, здатні реалізувати психолого- педагогічний супровід учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах. Аналіз наукових джерел сучасних дослідників (Войціх І., Демченко І., Затворнюк О., Миронова С., Супрун Д. та ін.) свідчить, що нині у дослідженнях галузі теорії та методики професійної освіти акцентується увага на підготовці вчителів до роботи в інклюзивних навчальних закладах. Сфера підготовки майбутнього психолога до роботи в таких закладах потребує докладного вивчення.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11637
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Освіта 21 століття Калиновська І.С..pdf215,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.