Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-12-09T08:57:56Z-
dc.date.available2019-12-09T08:57:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сучасної школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2019. Вип. 2. С. 128 133.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11638-
dc.description.abstractВ статті розглядаються окремі аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку літературно-творчих здібностей молодших школярів. На основі характеристики літературно-творчих здібностей учнів визначені уміння, якими має володіти вчитель для успішного формування літературно-творчого потенціалу школяра. Схарактеризовано загальні і специфічні умови підготовки студентів до розвитку літературно-творчих здібностей. Значна увага приділяється практичному ознайомленню студентів з інноваційними формами і методами розвитку літературно-творчих здібностей учнів.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиuk_UA
dc.subjectздібностіuk_UA
dc.subjectрозвиток літературно-творчих здібностейuk_UA
dc.subjectаспекти підготовкиuk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роєнко Л. М. Підг_вч_ до_роз.літ.-творчих_здібностей .pdf160,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.