Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11638
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Роєнко, Людмила Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-09T08:57:56Z | - |
dc.date.available | 2019-12-09T08:57:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2019. Вип. 2. С. 128 133. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11638 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядаються окремі аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку літературно-творчих здібностей молодших школярів. На основі характеристики літературно-творчих здібностей учнів визначені уміння, якими має володіти вчитель для успішного формування літературно-творчого потенціалу школяра. Схарактеризовано загальні і специфічні умови підготовки студентів до розвитку літературно-творчих здібностей. Значна увага приділяється практичному ознайомленню студентів з інноваційними формами і методами розвитку літературно-творчих здібностей учнів. | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель початкової школи | uk_UA |
dc.subject | здібності | uk_UA |
dc.subject | розвиток літературно-творчих здібностей | uk_UA |
dc.subject | аспекти підготовки | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роєнко Л. М. Підг_вч_ до_роз.літ.-творчих_здібностей .pdf | 160,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.