Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдний, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorКомар, Олег Станіславович-
dc.date.accessioned2019-12-09T08:58:47Z-
dc.date.available2019-12-09T08:58:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationBezlyudniy О., Komar О., Komar O. Training. Theory and methodology of the use of training forms. International journal of innovative technologies in social science, 2019. №3(15). С. 3–7.uk_UA
dc.identifier.issn2544-9338-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11639-
dc.description.abstractThe article deals with the use of training forms while teaching students by means of interactive technologies. Every graduate of pedagogical educational establishments, who has certain knowledge of general, age psychology and personality psychology, should be familiar with training as a form of class conduction. It is desirable to conduct classes in the form of training at higher education establishments, since it is a means of influence aimed at developing knowledge, social competence, skills and experience in the sphere of interpersonal communication; development of communicational competence, which is a factor of proficiencyuk_UA
dc.publisherRS Global Sp. z O.O.uk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectinterpersonal communicationuk_UA
dc.subjectuse of training formsuk_UA
dc.subjectteaching studentsuk_UA
dc.titleTheory and methodology of the use of training forms.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ijitss3_15.pdf958,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.